Öppettider för telefonkontakt och svarstider


Telefonkontakt

Vi finns tillgängliga på telefon måndag till fredag mellan 09:00 - 17:30.  

Om vi inte är tillgängliga kommer du att kopplas till vår röstbrevlåda. Vår röstbrevlåda har ingen meny men om du lämnar ett meddelande, ringer vi upp dig så snart som möjligt. 

Samtal debiteras enligt standard nätverkspriser. 

Nödsituationer
Vid en nödsituation kan vi nås 24/7. Om något mycket allvarligt händer under ett event, ring Maarten eller Brent: 

Maarten:+31 (0) 6 55 377 660 
Brent: +31 (0) 6 46 20 88 66

Svarstider

NoRisk Element
  1. Informationsförfrågningar om befintliga och nya försäkringar: inom en vecka

  2. Godkännande av nya försäkringar samt uppsägning av befintliga försäkringar: inom en vecka 

  3. Tillhandahållande av försäkringsutdrag och dokument, t.ex. försäkringsbrev och försäkringscertifikat (nya och befintliga försäkringar): så snart som möjligt, men högst inom 30 dagar 

  4. Skadehantering och försäkringsutbetalningar: så snart som möjligt, men högst inom 30 dagar 

  5. Klagomålshantering: så snart som möjligt, men högst inom 30 dagar

AI event.jpg

Senaste nytt

Loading...
3.png
4 min 14 okt. 2025

Säkerhetsplan för event - det här får du inte glömma

Under stora evenemang som exempelvis Way Out West eller Summerburst fylls städerna med liv och rörelse. Hundratals konserter, festivaler och ming...

Läs mer
3.png
4 min 13 okt. 2025

Checklista för eventplanering - steg för steg

Att planera ett event innebär att hålla många bollar i luften samtidigt. Från tillstånd och leverantörer till säkerhet och kommunikation. Att mis...

Läs mer
kruis.jpg
4 min 7 okt. 2025

Hur du skapar en krisplan som fungerar

När du arrangerar ett event hoppas du förstås att allt ska gå smidigt. Men oväntade situationer kan alltid inträffa – en plötslig storm, ett strö...

Läs mer