Öppettider för telefonkontakt och svarstider
Telefonkontakt
Vi finns tillgängliga på telefon måndag till fredag mellan 09:00 - 17:30.
Om vi inte är tillgängliga kommer du att kopplas till vår röstbrevlåda. Vår röstbrevlåda har ingen meny men om du lämnar ett meddelande, ringer vi upp dig så snart som möjligt.
Samtal debiteras enligt standard nätverkspriser.
Nödsituationer
Vid en nödsituation kan vi nås 24/7. Om något mycket allvarligt händer under ett event, ring Maarten eller Brent:
Maarten:+31 (0) 6 55 377 660
Brent: +31 (0) 6 46 20 88 66
Svarstider
-
Informationsförfrågningar om befintliga och nya försäkringar: inom en vecka
-
Godkännande av nya försäkringar samt uppsägning av befintliga försäkringar: inom en vecka
-
Tillhandahållande av försäkringsutdrag och dokument, t.ex. försäkringsbrev och försäkringscertifikat (nya och befintliga försäkringar): så snart som möjligt, men högst inom 30 dagar
-
Skadehantering och försäkringsutbetalningar: så snart som möjligt, men högst inom 30 dagar
-
Klagomålshantering: så snart som möjligt, men högst inom 30 dagar

Senaste nytt

Smart planering: grunden för en väl skyddad festival
En festival kan på ytan se ut som ett enda stort firande, men bakom kulisserna finns mycket att hantera – särskilt om du vill att allt ska flyta ...
Läs mer
Ansvar vid företagsevent: vad behöver du ordna?
Ska du arrangera en konferens, mässa, kunddag eller företagsfest? Då har du automatiskt med risker att göra. Vad händer om en gäst snubblar över ...
Läs mer
Snabbt, tydligt och heltäckande: så gör No Risk skillnad för ditt event
Oavsett om du ordnar en kvartersgrillning eller en tredagarsfestival: Med No Risk väljer du själv vilka risker du vill försäkra.
Läs mer