Öppettider för telefonkontakt och svarstider


Telefonkontakt

Vi finns tillgängliga på telefon måndag till fredag mellan 09:00 - 17:30.  

Om vi inte är tillgängliga kommer du att kopplas till vår röstbrevlåda. Vår röstbrevlåda har ingen meny men om du lämnar ett meddelande, ringer vi upp dig så snart som möjligt. 

Samtal debiteras enligt standard nätverkspriser. 

Nödsituationer
Vid en nödsituation kan vi nås 24/7. Om något mycket allvarligt händer under ett event, ring Maarten eller Brent: 

Maarten:+31 (0) 6 55 377 660 
Brent: +31 (0) 6 46 20 88 66

Svarstider

NoRisk Element
  1. Informationsförfrågningar om befintliga och nya försäkringar: inom en vecka

  2. Godkännande av nya försäkringar samt uppsägning av befintliga försäkringar: inom en vecka 

  3. Tillhandahållande av försäkringsutdrag och dokument, t.ex. försäkringsbrev och försäkringscertifikat (nya och befintliga försäkringar): så snart som möjligt, men högst inom 30 dagar 

  4. Skadehantering och försäkringsutbetalningar: så snart som möjligt, men högst inom 30 dagar 

  5. Klagomålshantering: så snart som möjligt, men högst inom 30 dagar

AI event.jpg

Senaste nytt

Loading...
Een verzekering afsluiten voor een event_ Dit zijn de stappen.jpg
4 min 15 apr. 2025

Ska du teckna en eventförsäkring? Så här fungerar det

Att organisera ett event innebär alltid vissa risker. Från skador eller olyckor till dåligt väder eller till och med inställda evenemang – med rä...

Läs mer
veiligheids team.jpg
4 min 14 apr. 2025

Var väl förberedd: så organiserar du ditt event och hanterar ansvar

A successful event starts with clear agreements. Who does what? What do you need to arrange? And how do you make sure everything runs smoothly on...

Läs mer
headers - beveiliging.jpg
1 min 8 apr. 2025

Få koll på kostnaderna: Så fungerar en eventförsäkring (och vad du kan förvänta dig)

How much does event insurance cost? It’s a question we hear all the time. And fair enough — if you're planning an event, you want to know what yo...

Läs mer